فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مایکل گمبون، بازیگر 74 ساله انگلیسی که نقش دامبلدور را در مجموعه فیلم‌های هری پاتر بازی کرده، به حدی از بیماری فراموشی‌اش احساس نگرانی می‌کرده که با گوشی مخفی که او را به یکی از مسئولین صحنه متصل می‌کرده، به روی صحنه می‌رفته است.

مایکل گمبون به مجله ساندی تایمز گفت: "تأیید چنین موضوعی بسیار تکان دهنده است، اما حقیقت دارد و من دیگر نمی‌توانم به بازیگری تئاتر ادامه دهم و این قلب مرا می‌شکند."
او برای اولین بار هنگامی در مصاحبه زنده‌ای برای نمایش «West End» دیالوگ‌های خود را فراموش کرد، متوجه این موضوع شد که دیگر قادر به بازی در تئاتر نیست. تنها نقش‌هایی که او از آن زمان بازی کرده، نقش‌های کوتاهی با یک یا دو دیالوگ بوده‌اند.

او چندی قبل اشاره کرده بود که آزمایش‌های آلزایمر را انجام داده اما نتایج آن منفی بوده‌اند و تنها دلیل از دست دادن حافظه او، بالا رفتن سن است.
سر مایکل گمبون، با بازی در درام جنایی «کارآگاه آوازخوان»(The Singing Detective) در سال 1986 به شهرت رسید. او پس از مرگ ریچارد هریس در سال 2002، بازی در نقش دامبلدور مدیر مدرسه هاگوارتز را در فیلم سوم هری پاتر «هری پاتر و زندانی آزکابان» بر عهده گرفت. او در مورد بازی در نقش دامبلدور می‌گوید: "ریچارد هریس به تازگی درگذشته بود و دست اندرکاران فیلم به سراغ من آمدند و من تصمیم گرفتم این نقش را با لهجه غلیظ ایرلندی، مانند هریس بازی کنم. من هیچ یک از فیلم‌های قبلی هری پاتر را ندیده بودم اما کار بر روی این مجموعه بسیار جالب و سرگرم کننده بود." او همچنین گفت که قبل از این که به حرفه بازیگری بپردازد، در زمینه مهندسی تحصیل کرده بوده است.

با این حال او قبل از بازنشستگی در دو مجموعه تلویزیونی دیگر، درام اسکاندیناوی به نام «Fortitude» و اقتباس تلویزیونی رمان «Casual Vacancy» اثر جی.کی. رولینگ ظاهر می‌شود.


موضوعات مرتبط: مایکل گمبون ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 10 / 4 / 1394برچسب:آلبوس دامبلدور, | 22:7 | نویسنده : hermione granger |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران اسکوتر